یزدفردا: در پی استعفا «عباس عاصی‌زاده» عضو سابق ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردکان، مراسم تحلیف «سید محمد حسینی‌پور» عضو جدید شورا در صحن علنی پارلمان محلی برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: «سید محمد حسینی‌پور» عضو جدید شورای اسلامی شهر اردکان در این نشست ضمن قدردانی از تلاش و خدمات خالصانه «عباس عاصی‌زاده» عضو سابق شورای اسلامی شهر اردکان و فرزند سردار رشید اسلام و بنیان‌گذار تیپ الغدیر استان، شهید عاصی‌زاده در بخشی از صحبت‌های خود بر تداوم وفاق و همدلی تاکید و اظهار کرد: همدلی و همزبانی بین مسئولان شهر باید در جهت توسعه اردکان تقویت یابد.

وی افزود: وجود شکاف بین بخش‌های مختلف، پیشرفت را دچار مشکل می‌کند و حتی موارد اندک هم باید رفع شود تا مسئولان با تفاهم و همدلی به دور از مناقشات سیاسی و جناحی مشکلات مردم را پیگیری کنند.

این عضو شورا در ادامه با اشاره به اینکه اعضای شورا نباید چیزی جز رضای خدا و مصلحت شهر و شهروندان را در نظر داشته باشند؛ یادآور شد: شورا دور از هرگونه مسائل سیاسی، منیت و به صورت خالصانه در راستای پیشرفت شهر گام بردارد و زمانی موفق است که اتحاد و همدلی در میانشان وجود داشته باشد و این موج را به مردم انتقال دهد.

در پایان این مراسم، «سید محمد حسینی‌پور» سوگندنامه عضویت در ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردکان را قرائت کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا